onsdag 8 maj 2013

Leopard

I år valde jag att köpa en liten kalender som jag kan notera i istället för att 
köpa en större som vi förut haft på kylskåpet. 

Självklart valde jag då den kalendern som gick att altra till själv......vore väl ett brott annars 
bland oss scrappare,fniss!


Allra längst fram är en plast som går att öppna, innanför där finns en plastficka där jag 
stoppat i min lilla framsida..........som fick bli i leopard =)


Syns lite dåligt på bild men har stämplat ett par vingar bakom den utstansade formen
där jag stämplat mitt namn så att ingen tjuvar den =)


Innan jag gav mig på den såg den ut så här....


Titta vad jag glömde visa i påskas =)


......och dessa glömdes visst bort att visas i julas,haha....


Lustigt det där att kameran har en förmåga att få saker som flyter ihop att se ut
som väldigt skarpa kanter ibland precis som den skojat med mig här nere....



Ännu en röd dag imorgon och ännu en ledig dag mitt i veckan = UNDERBART!!!

Kram!


14 kommentarer:

  1. Klart man måste altra lite :) blev ju jättebra och texten hjälpreda var ju bara för bra, för det är ju precis så. Själv har jag helt gått över till elektronisk "hjälpreda" men ibland saknar jag pappersvarianten.

    Kul att du tyckte om min lilla tårta :) Riktigt roligt att göra, men lite pillrig som sagt. Kommer definitivt göra fler :)
    Håller med dig att det är skönt med lediga dagar, jag passar även på att vara ledig på fredag så det blir en riktig härlig långhelg.
    Ha det bäst!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Du har gjort din bok så fin , kul när man kan sätta sin egna tatsch ( det är nog felstavat men det bjuder jag på )

    Ha en skön ledighet
    Kram
    //anneli

    SvaraRadera
  3. Snygg kalender,
    den texten kanske jag lånar i höst när det är dax för den nya lärar kalendern.
    Ha det så skönt dessa lediga dagar.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Kjempefin kalender, morsomt med noe som er unikt.
    Klem Sissel

    SvaraRadera
  5. Jättefin kalender.. Roligt att få den lite personlig.. Jag skulle inte klara mig utan min kalender i handväskan..
    Härligt med ledighet igen.. Det behövs lite vårledighet efter den här dryga vintern..
    Kul att få se lite bortglömda alster med. Påskpresenten var ju superfin och julkorten enkla men effektfulla.. Är det olika mister du har använt?

    Ha en trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga julkort....utan är juletiketter =) Jag har använt distressdyna och dragit över =)

      Radera
  6. Fler röda dagar åt folket!!!

    Läckert med vingarna på det mönstrade pappret!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Trevligt att själv fixa till framsidan på hjälpredan som man skall skriva i lite varje dag och snyggt blev det också och de vingarna syns mycket bra. trevlig påskrulle. Söta så god jul kort ja kameran fota ibland lite som den vill.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  8. Snygg kalender, jag har en sån också, men jag har bilder mina små barnbarn ritat! Fina julklapps etiketter och flaskhållare!
    Ha en fin dag vännen!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  9. Hela året i ett blogginlägg, tihi!!
    Kul att altra kalendern, tänker att jag ska men kommer inte så ofta dit...Nu har jag kalendern i mobilen så jag får väl klura på att altra den istället =)

    Kram Monica

    SvaraRadera
  10. Snygg kalender. Klart man måste altra den lite.
    Kul när man hittar "nya" saker man inte visat. Fin burk och söta jullappar. Ha det bra kram

    SvaraRadera
  11. Läcker kalender och en massa annat ögongodis!!Kul att se och inspireras av!
    Kram!!

    SvaraRadera
  12. Hej Iffa!
    Mycket läcker kalender du altrad till din egen "leopard reda", me like:))
    Vingarna och hörnstämplarna var superläckra:))

    Kul att få se det du gjorde i julas & påskas, mycket läckert:))

    Må så gott:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  13. Tuff kalender, snyggt med vingarna.
    Jättefin påskask, söt liten häxa
    och söta små jultags/etiketter.
    Kram

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)