fredag 30 mars 2012

G-klav och RAK!

Vad skönt att det är fredag igen! Jag har inte haft så mycket tid att scrappa de sista veckorna men nu har jag äntligen fått klart ett kort. Passande nog damp min senaste personliga stämpel ner i brevlådan häromdagen så den blev direkt använd till detta kort =)

Denna gången blev färgsättningen brun och cerise, blommor...som vanligt,hihi......och lite bling! På framsidan fick den ursnygga G-klaven sitta från VildaStamps..........så snygg och användbar, den kommer inte bli liggandes i min låda. Det syns inte så bra här men jag har stämplat med den här stämpeltekniken som verkligen är en favorit.

....oxå var det baksidan......................med en underbart användbar personlig stämpel som jag fick nys om hos Cornelia !! Kika in hos henne och se hur otroligt mycket denna går att variera.

Ja, det var dagens kort som var kul att göra. Jag har börjat tycka om att göra öppningen så att det öppnas uppåt de gånger jag gör "vanliga kort".............gör ju annars mest diverse olika vikningar.

När jag ändå hade G-klavsstämpeln framme testade jag att göra en annan stämpelteknik, att måla på stämpeln med Distress Markers......det blev en rolig variant tycker jag om det kommer jag nog använda mig av framöver...


Nu över till något annat. Igår när jag kom hem låg det ett litet kuvert och väntade på mig. Jag visste inte vad det var men jag såg att det inte var någon tråkig räkning så jag öppnade raskt =)
I där låg detta superfina kort och present....
Den som hade skickat denna underbart fina RAK var gulliga Millan ! Jag blev sååååååå glad!! Hon har suttit och virkat så jättefina blommor till mig, gissa om dessa ska användas på mina kort! Återigen stort tack för det fina kortet, handvirkade blommor och en så fin påse som de ligger i.

Imorgon är det då dax för mässan = superkul!! Efter en sån dag brukar jag vara helt slut i kroppen..............men lycklig med mycket fint som får följa med hem =)

Ha en underbar fredag!

Kram Iffa

16 kommentarer:

  1. Ett jättefint kort, snygg stämpel & läcker teknik!
    Fin RAK du fick, alltid kul :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Super snyggt g-klav kort! Förr hade jag flera stämpeldynor med olika färg i, men inte tänkt att man själv kan fixa till olika färger :) Tack för tipset!
    Vad trevligt att få sån kul post!!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Så roligt att åka på mässan, själv kan jag inte åka eftersom jag arbetar hela helgen. Superfint kort du har gjort. Trevlig helg. Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Jättfint kort du har gjort. Så snyggt med alla blommorna. Din personliga stämpel är jättefin och trevlig post har du fått. Ha en riktigt bra dag på mässan i morgon. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Var inne och skrev en lång kommentar om hur snyggt jag tycker att det där musikkittet från Vilda är... vill också ha det, tror jag!

    Och så tittar jag ju nästan ännu mera på baksidan av kortet *fniss* och visst blev det fint med just den stämpeln! Kul att du har skaffat dej en sån, du med!

    Ha nu en underbar helg! Själv ska jag faktiskt jobba på söndag, men det är trevlig, det med.

    SvaraRadera
  6. ÅÅH WOOW vilket underbart kort med
    G-klaven, så himla snyggt du dekorerat det med blommorna, supeduperfint och vilken fin personlig stämpel :).
    Vilken härlig RAK du fått :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  7. det e ju ett urläckert kort! jag sukta på G-klaven på avesta mässan men en del andra vilda fick flytta hem til mig. jag e så omusikalisk ;)

    SvaraRadera
  8. Att komma hit och hälsa på är en ren fröjd för ögat :)

    Ditt kort är SUPER SNYGGT är grymt imponerad av det:) Så valarbetat med underbara detaljer och färger:) Bättre en så här kan det inte bli:)

    Underbar RAK du har fått så himla kul:)

    Hoppas att din lördag och helg blir mycket trevligt :)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

    SvaraRadera
  9. Härligt kort du har gjort!!!

    SvaraRadera
  10. Ett jättefint kort du gjort med den fina Vildastämpeln.

    SvaraRadera
  11. Jättefint kort. Trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  12. Ett fantastiskt fint kort
    Din personliga stämpel är kanonsnygg.
    ( har beställt en jag oxå )

    Kramis

    SvaraRadera
  13. vilken underbar stämpel! Så avundsjuk jag blir! Den kommer att förgyllamånga kort och presenter! :)

    SvaraRadera
  14. Tack för att du påminde mig om att jag faktiskt kan använda pennorna direkt på stämplarna!!! Magiskt!!!

    SvaraRadera
  15. Den där stämpeln var verkligen snygg! För att inte tala om hela kortet... *dregglar*

    SvaraRadera
  16. Åh! Jag älskar översta kortet med G-klaven!! Riktigt vackert!!

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)