fredag 9 september 2011

Tegelstenar

Inlägget jag tänkt lägga in idag tar jag imorgon istället då det blir ett ganska långt inlägg med steg för stegbeskrivning. Vi fastnade framför en streemingfilm på datorn nämligen nu ikväll =)

När jag var på mässan i Uddevalla så hittade jag en mask som man kan göra tegelstenseffekt av. Det fanns två varianter men jag valde den som gör att jag färgar in fogarna.

Jag vill ju alltid testa nya saker direkt så vad blev det då.................om inte några fler tags =))




Här passade jag på att få med dekorationerna jag gjorde av aluminiumtejpen också. Jag har även en stämpel med tegelstenseffekt så detta blev ett bra komplement då den ger större tegelstenar.

Kika gärna in imorgon då jag ska göra en tutorial på en rolig och användbar sak =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)