fredag 30 september 2011

Orange

Jag brukar sällan scrappa med orange..........men fick ett ryck och gjorde ett kort i orange och lila......ja det låter kanske jättekonstigt men jag tycker att det blev fint =)


Färgläggningen av stämplar är inte min starka sida så det får jag öva mer på. Stämpeln köpte jag på mässan i Uddevalla.........visst är den fin =)



På baksidan tog jag fram en av mina första dies......när jag var ny på denna hobby köpte jag allt i min väg.......bl a denna die..........



....men någon gång ibland tycker jag fortfarande det kan vara kul att låta myrorna krypa omkring, hihi!

Denna gång prövade jag även att ha kortet så man öppnar det där nere. Har aldrig gjort det förut men måste säga att jag blev glatt överraskad och tyckte om det så det ska jag nog variera att göra de gånger jag gör ett "normalt" kort.....oftast håller jag ju på med olika vikningar, den ena krångligare än den andra =)

Även färgmässigt brukar jag aldrig göra i dessa färger, jo lila ibland men inte ihop med orange och grönt.........men som sagt, jag tycker ändå att kortet blev läckert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)