torsdag 8 september 2011

Här kommer resultatet!

Idag har jag lite tidsbrist så det blir bara ett kort inlägg på det fina resultatet av mina små burkar jag inhandla igår.


15 sådana här små burkar är nu fyllda med fina färger av embosspulver. Jag stansade ut en cirkel och har sedan skrivit märket på pulvret samt färg inkl nr. Har man en favorit blir det då enkelt att komplettera när det börjar ta slut. Då jag inte fick bytt alla byttor med pulver får jag åka tillbaka till affären och köpa på mig några fler småburkar så jag kan få färdigt detta projektet =)

Som alltid drar ju en sak med sig en annan.............så nu har jag varit i farten IGEN och ändrat i min byrå med scrapprylar när dessa burkar skulle få den perfekta platsen =))))

Imorgon kommer ett längre inlägg på något jag knåpat på i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)