lördag 27 augusti 2011

Scrapmässa i Uddevalla!

Idag tog vi tåget till Uddevalla och besöket mässan, jättekul men man blir halvt svimfärdig som vanligt =)

Innan mässan öppnade hann vi med en snabb sväng på stan där jag fick köpt lila blockljus, tycker Åhléns har bra och billiga! Fick även tag i vävtejp inne på Claes Olsson.

Idag blir det med andra ord massa bilder =)))




Scrap-Perra
  


Phunny Face
 

Vilda Stamps
 

Papper & Sånt
 

My Card
 

Do&ReDo
 

Country Scrap
  Allt detta fick jag med mig hem!!! Mitt mål denna gång var att bl a köpa en del papper och det tycker jag att jag lyckades med. Även ganska många stämplar kom hem till mig såg jag =) ....vilket väl inte var tanken men så blir det lätt när man börjar kolla runt.


Vävtejp, inget kul att handla kanske men förhoppningsvis fungerar det som det är tänkt =)
 



Servetter och ljus från Åhléns
  Oj ja, det blev verkligen många bilder idag =))

Imorgon återkommer jag med bild på vad jag passade på att göra igår kväll samtidigt som vi kollade på "Social Network".

Ses imorrn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)