måndag 22 augusti 2011

Diapercard

En rolig kortvikning jag testade för ett tag sedan var Diapercard. Då jag inte skriver ut så mycket här hemma brukar färgen har en tendens att torka mellan varven =) så jag brukar göra mallar till vissa kortvikningar och spara hemma, så har jag gjort med denna och då går det fort att göra ett nytt kort nästa gång!



Jag tyckte kortet blev jättesött och valde att klippa insidan av kortet så att det följde "byxan" som man stoppar ner det i. Där jag hittade beskrivningen hade de stoppat ner ett rektangulärt kort men det är ju en smaksak, jag tycker om att göra min egen lilla personliga stämpel även på kortvikningarna och brukar ändra lite smått där jag tycker det passar.

Kram Iffa






1 kommentar:

  1. Hej.
    Jag har varit inne och tittat hos dej . vad många trevliga kort o trevliga ideer jag har hittat hos dej.
    Nu är det så att jag tycker de här trossorna var häftiga och skulle gärna vilja göra sådana med. Men vet du eller har du någon mall?
    MVH Annemarie
    fam.a.hansson@telia.com

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)